top of page

קידום אתרים

קידום אתרים

לפני שמתחילים בקידום אתרים בגוגל .google מיוחדת ביכולת שלה להתמקד בפיתוח חוצה גבולות שהוגדר על-ידי אחד ממייסדיה, לארי פייג’, כמנוע חיפוש שיוגדר כ-מנוע החיפוש המושלם, שמבין בדיוק למה התכוונת ומחזיר לך בדיוק את מה שאתה רוצה". בהקשר זה google שואפת בהתמדה לחידושים, וסירבה לקבל את ההגבלות שבמודלים הקיימים. כתוצאה מכך, פיתחה גוגל תשתית שירות משל עצמה ואת טכנולוגיית PageRank המהווה פריצת דרך, אשר שינו את האופן שבו מתבצעים חיפושים ברשת.

התוכנה המצויה מאחורי טכנולוגיית החיפוש של google מבצעת סדרה של חישובים בו-זמניים הדורשים חלקיק שנייה בלבד. מנועי חיפוש מסורתיים סומכים בצורה מסיבית על התכיפות שבה מילה מופיעה בדף אינטרנט.

 

google משתמשת בPageRank לבחינת המבנה המלא של קישור האינטרנט כדי לקבוע אילו דפים חשובים ביותר ואילו חשובים פחות. לאחר מכן, מתבצע ניתוח של התאמת היפר-טקסט כדי לקבוע אילו דפים רלוונטיים לחיפוש הספציפי שמתנהל. באמצעות שילוב החשיבות הכוללת ורלוונטיות ספציפית לשאילתה, google מסוגלת להציג את התוצאות הרלוונטיות והאמינות ביותר בראש תוצאות החיפוש.

מהרגע הראשון,המפתחים של גוגל זיהו כי אספקת תוצאות מהירות ומדויקות ביותר מחייבות סוג חדש של הגדרת שרת. בעוד שרוב מנועי החיפוש מפעילים ממספר שרתים גדולים המואטים לעיתים קרובות בעקבות עומסי ייתר בשרתים. גוגל מפעילה מחשבי PC מקושרים כדי למצוא במהירות מענה לכל שאילתה שמבצע הגולש. החדשנות השתלמה באמצעות זמני תגובה מהירים יותר,יכולת הרחבה גדולה יותר ועלויות נמוכות יותר. מאז, אחרים העתיקו רעיון זה בעוד שגוגל ממשיכה לשכלל את טכנולוגיית הרקע שלה כדי להפוך את המנוע ליעיל אף יותר.

 

טכנולוגיית‏ PageRank :‏ מבצעת מדידה אובייקטיבית של חשיבות דפי האינטרנט על-ידי פתרון משוואה של יותר מ- 500 מיליון משתנים ו- 2 מיליארד מושגים.

במקום לספור קישורים ישירים, PageRank "מפרשת" קישור מדףB לדףA כהצבעה עבור דףA על-ידי דףB .לאחר מכן PageRank מעריכה את חשיבותו של הדף באמצעות מספר ההצבעות שהוא מקבל. בנוסף, PageRank שוקלת גם את חשיבותו של כל דף שמצביע, היות שהצבעות מדפים מסוימים נחשבות כבעלות ערך רב יותר, לכן הן מעניקות לדף המקושר ערך רב יותר. דפים חשובים מקבלים ערך גבוה יותר של PageRank ומופיעים בראש רשימת התוצאות. הטכנולוגיה שלפיה גוגל משתמשת במודיעין המשולב של האינטרנט כדי לקבוע את חשיבותו של כל דף. ושלא קיימת מעורבות אנושית ואין טיפול בתוצאות. בשל כך, המשתמשים הגיעו לכדי אמון מלא בגוגל כמקור למידע אובייקטיבי שאינו  פגום על-ידי הצבות בתשלום.

 

בנוסף גוגל מנתחת את התוכן של דפי אינטרנט סמוכים כדי להבטיח שהתוצאות המוחזרות רלוונטיות ביותר לשאילתה של המשתמש.

 

בראש  פרסום ושיווק - מעסיקה את מיטב האנשים ל- קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים בואו להצטרף להצלחה.

 

הנה הבסיס לקידום אתרים:

1. עבודת הכנה מעמיקה אודות העסק השרותים והמתחרים.

2. מחקר מילים ואסוסיאציות חקר מילות מפתח.

3. קידום אתרים פנימי חלק א – אופטימיזציה מבנית לקוד האתר.

4. קידום אתרים פנימי חלק ב – אופטימיזציית תכנים בהתאם לתוצאות מחקר המילים.

5. קידום אתרים חיצוני – בניית קישוריות לאתרי אינטרנט.

6. עבודה שוטפת מול עוסקים בתחום והכנסת תכנים.לפרטים נוספים אודות קידום אתרים בגוגל  שלחו לנו מייל עם הפרטים המלאים ואנו נחזור אליכם. לשליחה.

 

או ניתן להתקשר 052-3000067 ,04-8234567 

050-2239000  מחלקת קידום אתרים בגוגל   email : info.barosh@gmail.com

bottom of page